התהוות
- אביטל מרמלשטיין
- Dec 20, 2017
- 1 min read

לפעמים זה לוקח הרבה מאוד זמן...לעיתים מדובר בשבועות, חודשים או שנים. בתקופות ארוכות המאופיינות בטשטוש, בניתוק, בדיס - אוריינטציה, בתחושות אובדן משמעות ובהעדר כל קשר עם הגרעין הפנימי. ואז, במה שנדמה לעיתים כרגע אחד, מתוך הערפל והבלבול נולדות הארה ובהירות מאוד ברורה לגבי מה שנכון, נחוץ ומדויק לעצמי המתהווה והמגיח אל העולם.



Comments